بعضیها قلب بزرگی دارند
خدای من همینجاست کنار تمام دلواپسی هایم

تا خدا فاصله ایی نیست

دیشب تو یه وبلاگ بودم ، موضوعش عاشقانه بود باورم نمی شد فکر میکردم الکی و بچه بازیه ولی وقتی به تاریخها نگاه کردم و پست هارو خوندم متوجه شدم که حقیقته نویسنده دخترخانمی بودن که 6 ساله معشوقش ترکش کرده و این دختر تمام این 6 سال رو به پای اون فرد نشسته تا شاید ، شاید بر گرده اخرین تاریخش فروردین 93 بود جا خوردم ، به خودم فکر کردم که هیچوقت عاشق کسی نبودم هیچوقت نتونستم کسیو دوست داشته باشم ، به اون دختر افتخار کردم ، سواله واسم که چطور میتونه 6 سال بدون وقفه عاشق کسی باشه که نگاهش هم نمیکنه از دیشب دارم فکر میکنم که من نمیتونم این دختر رو درک کنم دختری که بچه نیست که بگم از سر بچه بودنشه دختری که بیشتر از 20 و چند سال سن داره و حتما عشقش حقیقیه 6سال زمان کمی نیست 6 سال ... به قول خودش 6 سال پر از درد و اشک و اه به این دختر افتخار میکنم ، دختری که از خود گذشتست آرزوی بهترینها رو واسش دارم ، هر جا که هست خدا کمکش کنه و بهترینها رو نصیبش کنه ، آمین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:,ساعت 21:46 توسط shakila|



      قالب ساز آنلاین